מוצרי פרסום - למה לי?!
לכולנו מוכרת הסיטואציה בה נכנסו לחנות, ביקשנו לרכוש מוצר שתכננו לקנות זה זמן רב. אך, לא יכולנו לתת לעצמנו את התחושה שרכשנו מבלי להתמקח. אז, אם היינו נדיבים ולא ביקשנו הנחה משמעותית, בטח לפני שהרגל האחרונה יוצאת מהחנות, צעקנו ומבט מופנה למעלה, במעין תקווה שמשם תגיע הישועה. ואמרנו: "אין מתנה, לא מגיע לנו?!".
קהל הצרכנים ואופיו השתנה, בעבר היינו שואלים:"מה לא מגיע לנו?", כיום השאלה נעלמה זה ברור שעל כל קנייה, או בתור לקוח חוזר ונאמן מגיע לנו תגמול. תגמול בו מצהיר המפרסם כי הלקוח חשוב לו והוא יעשה הכל כדי לשמור עליו.
המפרסם הבין כי הלקוח דורש "יחס" אך הוא איננו מאמין בחלוקת מתנות חינם, וחושש "לצאת פראייר" ולכן על כל מתנה שהעניק המפרסם ללקוח דאג למתג באופן בולט את שמו,כתובתו ומס' הטלפון שלו בבלוטות בו יוכל הצרכן לזכור אותו, ואף לפרסם אותו באופן שבו אחרים יראו את המתנה שהעניק לו ובכך למעשה קנו לעצמם את הזכות להמשכיות המותג.
שוק מוצרי הפרסום והקד"מ הפך להיות טכניקה מרכזית בתוכניות השיווק העסקיות של חברות ועסקים החל מעסקים קטנים ועד חברות ענק.
הודות לייבוא מסין, תמחור המוצרים הינו סביר והמפרסם יכול להרשות לעצמו להעניק ללקוחותיו את "המתנה הנדרשת".
מוצרי הפרסום בדר"כ אינם מוצרים מתכלים ועמידותם היא לאורך שנים, ניתן לבצע חריטה או הדפסה על גבי כל מוצר. כי כשרואים אותך, זוכרים אותך, ושזוכרים אותך ההצלחה מובטחת.
דגש: מוצרי הפרסום אותם מעוניין המפרסם להעניק ללקוחותיו חייבים להיות מותאמים לאופי הלקוח, ולמה שברצונו לשדר. לדוגמא: אם מדובר במוסך ניתן לחלק מחזיקי מפתחות בייצור אישי עם לוגו של המוסך ומאחור תפילת הדרך. אם מדובר בחברת תרופות ניתן ליצור מארז מיוחד לסוגי תרופות שונים בצורת גלולה ועל גבי הקופסא פרסום של לוגו החברה וסלוגן ייחודי לה.
ליזט טוהר אור - אור פינק משרד פרסום
טל :0774229092 פקס:0774229091
פרסום שמעצב לך תדמית